niedziela, 14 października 2018

Wymianka u Lidzi - lipiec, sierpień i wrzesień

W pierwszym od dawna podsumowaniu wymianki "Moja kartka", pokaże Wam kartki z ostatnich trzech miesięcy. Tym razem nie będę się zbytnio rozpisywać, ponieważ post i tak już będzie długi :) 

LIPIEC
Lipcowym tematem były kolory, pamiętam że kolor beżowy który dostałam był dla mnie dużym wyzwaniem ale chyba udało mi się mu podołać :)


Swoją kartkę otrzymałam od Tesy57 i powiem szczerze że mi się bardzo spodobała i bardzo za nią dziękuję! 


A ja kartkę wysyłałam do Etoile, która wybrała chyba najtrudniejszy kolor :) Ale myślę że to co stworzyłam się spodobało :) 



SIERPIEŃ 
W sierpniu tematem były zwierzęta, i tutaj już było dużo łatwiej niż w poprzednim miesiącu :)


Sierpniowa karteczka przyleciała do mnie od Czarnej Damy, i był na niej przepiękny jednorożec, który mnie zachwycił, jak w sumie cała kartka! Dziękuję za nią bardzo :)


Za to kartka z żyrafą którą wykonałam poleciała do Sikoreczki i tutaj również mam nadzieję że się podoba :) 


WRZESIEŃ 
Ostatnim tematem który pojawi się w tym poście są przedmioty szkolne i ta kartka była dla mnie chyba najprostsza do zrobienia :) 


W zeszłym miesiącu kartkę przysłała mi Agula aga. Mimo iż historia sztuki to jest dla mnie nowy przedmiot, to kartka dotyczy go w 100%. Bardzo za nią dziękuję, jest piękna :) 


A ja wysyłałam kartkę związaną z językiem francuskim do Madzi B, i jak w sumie za każdym razem wierzę w to że się spodobała :) 

6 komentarzy:

  1. Super karteczki Julka zrobiłaś i bardzo fajne też dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juleczko! Wszystkie karteczki są Śliczne te co zrobiłaś i te co dostałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Julcia cieszę się że karteczka oddaje 100% tego co powinna bo miałam mega trudności z tą historia sztuki:-D Trudny przedmiot ale życzę powodzenia w przyswajaniu wiadomości. Pozdrawiam:-)
    Ps wszystkie kartki śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki powstały, każda inna i ciekawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń