poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Urodzinowo 🎂

Jak wiadomo dla większości ludzi urodziny to przyjemny dzień i warto umilić go komuś jeszcze bardziej własnoręcznie zrobionym upominkiem. Ja w tym roku zdecydowałam się przygotować  exploding box'y, a wybrałam je ponieważ są idealnym pomysłem na upamiętnienie "ważniejszych" momentów. Moje box'y są póki co bardzo skromne, ale wydaje mi się że zarazem bardzo urocze. Na koniec jeszcze dodam że to są moje pierwsze próby z takim typem "kartki" :)
Mam nadzieję że Wam również się spodobają!

Pierwsze trzy są osiemnastkowe, następny jest z okazji czterdziestych urodzin (i muszę przyznać że chyba jest moim ulubieńcem), a ostatni jest po prostu urodzinowy :)



















3 komentarze:

  1. Julka wszystkie są bardzo fajne po Prostu debiut i w tym sposobie kartek zaliczyłas na 6
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! :)

    https://inspirow.anka.com.pl/

    OdpowiedzUsuń