niedziela, 25 lutego 2018

Powiew lata w wielkie mrozy :)

Jakiś czas temu naszła mnie ochota na zrobienie haftu matematycznego, ale w nietypowym rozmiarze. Długo się zastanawiałam który wzór wybrać (niestety przy za dużym wyborze tak jest), ale jak już uporałam z tym "problemem' , zdecydowałam że postawię na coś letniego, co będzie odpowiednie na poprawienie sobie humoru w zimne dni które mają nastąpić, I tak powstały maki w formacie A4. Jednak szczerze powiem że haftowanie na mniejszej kartce jest łatwiejsze, ale mimo wszystko jestem zadowolona z tego co udało mi się zrobić :)




------------------------------------------------------------------------------------------------------

 A dzisiejszego posta zakończę tym że chce wam bardzo podziękować za ostanie kilkanaście dni kiedy pierwszy raz od dawna na moim blogu była taka aktywność. Jest mi niezmiernie miło i czuję coraz większą motywację w tworzenie tego wszystkiego, mimo iż często brakuje mi czasu na cokolwiek. Mam nadzieję że zostaniecie tu już ze mną na dłużej i że mój blog się w końcu rozwinie.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze i po prostu za wejścia tutaj bo jest to dla mnie bardzo ważne oraz zapraszam do obserwowania bloga :) 

1 komentarz:

  1. Juleńko! Bardzo Ślicznie wyszedł Ci ten hafcik - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń