poniedziałek, 7 maja 2018

Wymianka u Lidzi - kwiecień

Kwietniowym tematem wymianki organizowanej przez Czarną Damę były owoce. Muszę przyznać że wszystkie kartki wyszły naprawdę ciekawie i bardzo mi się podobały ale jak dla mnie i tak najlepsza jest ta którą dostałam :) 



Tym razem spersonalizowany "prezencik" dostałam od Justiti. Na kartce widnieje cytryna, która jest właśnie jednym z moich ulubionych owoców. Bardzo dziękuję za taką piękną karteczkę i za mały dodatek do niej! 


A ja robiłam kartkę dla Lucyny z bloga Kącik Lucy. Na "prezenciku" miały znaleźć się jagody lub jabłka, a ja jak widać wybrałam pierwszą opcję. Mam nadzieję że karteczka się spodobała :)


8 komentarzy:

  1. Cieszę się że karteczka dotarła i podobala Ci się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Julio! Obie Karteczki są Piękne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta wymianka, przyznam, że cytrynka jest dla mnie wyzwaniem :) ale jagódki jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki. Pozdrawiam Julko!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są te Twoje jagódki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Julciu widzę, że wymianka bardzo się udała bo kartki bardzo udane.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń