środa, 16 maja 2018

Wymianka wiosenna u Kasi :)

Z jednodniowym spóźnieniem ale w końcu jest podsumowanie wymianki wiosenną organizowanej przez Kasię z bloga Krzyżykowe szaleństwo :)


Tym razem paczkę dostałam od Ewy z bloga Biblioteka haftu, i powiem szczerze że jestem z niej bardzo zadowolona, a oczywiście najbardziej z perełek (jestem od nich trochę bardzo uzależniona). W paczce oprócz słodyczy i przydasi znalazła się również śliczna kartka, notesik oraz urocze pszczółkowe biscornu. Bardzo dziękuję za cudną paczkę!


A ja paczkę robiłam dla Menii z bloga Mój robótkowy relaks. Z rzeczy własnoręcznie robionych znalazła się tam kartka, notesik oraz zakładka, a poza tym spakowałam trochę przydasi i słodyczy :) Mam nadzieję że paczka się spodobała! 


Dziękuję za dobrą zabawę!

9 komentarzy:

  1. Oj moja paczuszka bardzo mi sie podobała . Jest mega. Jesteś super zdolna ☺. Dziękuję 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :). Moja paczuszka bardzo mi się podobała :).Jesteś bardzo uzdolnioną osobą :).Miałam bardzo dużo radości przy otwieraniu listu.Zachwycałam się też na blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !! Fajna wymianka :) Lubię takie rękodzieło **

    OdpowiedzUsuń
  4. Juleczko! Pięknie się wymieniłyście - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juleczko! Szukałam U Ciebie Adres, Albo maila i nie znalazłam, Dlatego piszę tutaj. Bardzo Gorąco Ci Dziękuję za Piękną karteczkę z wymianki - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  5. super prezenty
    dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń