piątek, 28 grudnia 2018

Wymianka karteczkowa na Boże Narodzenie

Wczoraj pokazywałam wymiankę u Uli, a dzisiaj będę się chwalić wymianką u Kasi. Tak jak poprzednia, ta również polegała na wysłaniu kartki, ale bez dodatków (co chyba nie do końca się udało :) a przynajmniej nie Meni i mi).



Tak jak już wcześniej wspomniałam to mi kartkę z dodatkiem w formie słodkiego co nieco wysłała Menia z bloga "Mój robótkowy relaks" i jestem bardzo zadowolona z całej paczuszki a szczególnie z kartki. Bardzo bardzo dziękuję :)



A ja kartkę z małym dodatkiem wysłałam do Lucyny z bloga "Kącik Lucy". Z tego co widziałam na jej blogu, to tak całkowicie przypadkiem głównym elementem naszych kartek było to samo zwierzę - rudzik oraz bardzo się cieszę że kartka się spodobała :)

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że kartka Ci się podobała 😀. Twoja dla Lucyny też bardzo ładna 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń