środa, 12 grudnia 2018

Wymianka u Lidzi - listopad

Można by rzec że temat przedostatniej wymianki w tym roku był bardzo zdrowy, a zarazem bardzo fajny :) Byłam wręcz zdziwiona z jaką przyjemnością robiłam kartkę z kalafiorem. Muszę również stwierdzić że mimo iż wszystkie kartki były piękne, to dla mnie ta którą dostałam jest najpiękniejsza pomimo swojej nietypowości.



Listopadową kartkę otrzymałam od Mici Marzeny Przybyły i jak już wyżej napisałam to dla mnie jest cudowna. Dziękuję bardzo za nią :)


A ja kartkę wysyłałam do Ewy Gawlik. Myślę że kartka Ci się spodobała :)

2 komentarze:

  1. Juleńko! Piękną karteczkę zrobiłaś, I również piękną otrzymałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Julciu bardzo się cieszę że kartka się spodobała.
    Zapomniałam dodać że wolne strony możesz wykorzystaćm na prze

    OdpowiedzUsuń